TSO - The Danish


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

TSO - The Danish
TSO - The Danish
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Guild Quest - Hjælp til selvhjælp

Go down

Guild Quest - Hjælp til selvhjælp Empty Guild Quest - Hjælp til selvhjælp

Indlæg af Poetryboy Fre Aug 30, 2013 9:17 pm

Hjælp til selvhjælp

Kære alle
Solen er desværre begyndt at tage af i styrke og efteråret nærmer sig, men det gør jo så bare at vi kan trække indenfor og spille mere settlers. Razz

Jeg skriver til jer alle, fordi vores Guild Quest ikke går hurtigere nu, end de gjorde i somerferien.
For nogle har det en helt naturlig forklaring, at de stadig er på ferie eller at deres guild quest er meget svær.
Det der blot undrer mig, nu jeg har været meget på i denne uge er, at det er meget få der har bedt om hjælp?

Jeg har kikket lidt i guild medlemslisten, hvor vi alle kan se hvem der er aktive og hvem der har lavet quest.
I skrivende stund er der 31 der har gennemført.
dvs. 11 står open og det er blot 3 af dem der skal gennemføre for at vi får den næste.
Der er også 3 der står med none i guild listen, dvs. de har ikke fået guild quest og tæller derved ikke med. Smile

Jeg ønsker på ingen måde at køre hetz på dem der ikke har gennemført eller presse på.
Jeg håber bare at de vil skrive cahtten hvad det er de mangler for at gennemføre, så vi andre kan få lov til at hjælpe. Smile

Der kommer nu nogle gode ting i butikken der kan købes for guild coins:
Jolly Geologist = geolog der er dobbelt så hurtig.
Mr. Myers = buff til barakken.

Så lad os høre hvad I mangler for at gennemføre GQ. Very Happy

Med venlig hilsen
Poetryboy

Poetryboy

Antal indlæg : 44
Join date : 05/03/13
Age : 52
Geografisk sted : Vallensbæk Strand

http://www.fyldepennen.dk/forfatter/bo-schlichting/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum