TSO - The Danish


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

TSO - The Danish
TSO - The Danish
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept.

2 deltagere

Go down

Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept. Empty Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept.

Indlæg af Bits2kill Ons Sep 18, 2013 5:13 pm

Hejsa.

Da vores guildquests ikke kører helt optimalt og ikke har gjort det i et stykke tid snakkede jeg med Poetryboy om at udsende mails til dem der ikke havde fået lavet guildquests.
Vores guildquests har i snit ligget meget lavt igennem et længere stykke tid og jeg har bemærket flere har spurgt i guilden efter det og hvorfor ? Og da jeg selv syntes at en uges tid til en guildquest måske lige er i overkanten, hvis det er gennemsnitstiden.  Og ikke ønsker der sidder for mange med om det runde bord som kun tager og ikke bidrage.

Så der blev skrevet en mail og sendt rundt til nogle af dem som ikke har fået lavet deres guildquest jævnligt.


Mail udsendt til alle 3 - Ulven, Kjoettkvern, Ladydina.

Bits2kill:

Hejsa kære settlersmedlem.

Det er kommet til vores opmærksomhed at din aktivitet og gennemførelse af guildquest desværre ikke ser ud til at være en stabil tilbagevendene begivenhed.

Vi undrer os over i ledelsen at du desværre ikke har givet udtryk for at mangle hjælp til disse guildquest da man jo kan stå og mangle det ene eller det andet. En ting vi dog ikke kan hjælpe med er at være aktiv i spillet, det er helt og holdent op til spilleren selv om man lyster og kan afsætte tid til det.

Men vi er mange der altid gerne give en hjælpende hånd med , men hvis ikke hjælpen ønskes eller man måske er gået kold i spillet har vi svært ved at støtte op omkring det at kunne tilbyde vores fællesskab.

Denne mail forventes at besvares tilbage om man ønsker fortsat at være i guilden eller ej og hvis ingen tilbagemelding er givet inden 3.dages tid må vi desværre sige farvel til dig og du er altid velkommen tilbage igen hvis tid og lysten er der.

Mvh. ledelsen i den Danske Guild.



Svar frem og tilbage med Ulven.

Hejsa

Det med at "guildquest desværre ikke ser ud til at være en stabil tilbagevendene begivenhed" kan jeg ikke nikke genkende til , da jeg har gennemført alle dem der ikke kræver at man skal gennemføre adventures. Og dette skyldes udenlukkende mangel på tid, grundet mine arbejdstider. Har jeg tiden, så bruger jeg den også.

Og jeg har spurgt om hjælp til enkelte quest, hvor det var nødvendigt.

Om ovenstående kan accepteres af ledelsen, det må tiden jo vise.

Ulven


Svar tilbage.

Hejsa Ulven

Takker for super hurtig tilbagemelding.

Jeg er glad for at  blive informeret tilbage med dine grunde og det er helt forståeligt med at Guildquests kan drille - havde selv haft en periode med konstante adventures og det kan snildt slide på enhvers økonomi , men muligheden for at få et billigt lootspot i guilden er der som regel og det tæller jo som et fuldt adventure om ikke andet.  

Og det med at tiden kan være knap er fuld forståeligt og vi er da kun glade ved at det ikke er spillysten der svigter Smile

Men din grund er absolut fuldt accepteret og jeg er glad for at det bare er questene der driller og ikke din lyst til ikke at være med Smile

Mvh. Ledelsen i den Danske Guild.



Svar frem og tilbage Ladydina

LadyDina:

Det er jeg da lidt ked af, men de sidste 3 quest har været mig umulige af gennemføre, den sidste var en hær på størrelsen 1000 mand, dette ville jeg aldrig kunne nå med et samlet indbygger antal på 800 på tidspunktet.

Den nuværende er at jeg skal gennemfører 2 eventyr, det ene er gennemført, det andet bliver gennemført når jeg har en hær der er stor nok, jeg har købt mange sword, horse og meget af mit brød er gået til at lave flere indbygger der kan blive til en hær.

Men efter at jeg er kommet i denne guild, så er guild questne blevet meget meget svære af gennemfører.

Jeg forlod faktisk min gamle guild, fordi guild quest aldrig blev gennemført.


Venlig hilsen
LadyDina


Svar tilbage

Hejsa Ladydina

Takker for super hurtig tilbagemelding.

Jeg er glad for at  blive informeret tilbage med dine grunde og det er helt forståeligt med at Guildquests kan drille - havde selv haft en periode med konstante adventures og det kan snildt slide på enhvers økonomi , men muligheden for at få et billigt lootspot i guilden er der som regel og det tæller jo som et fuldt adventure om ikke andet.  

Men din grund er absolut fuldt accepteret og jeg er glad for at det bare er questene der driller og ikke din lyst til ikke at være med Smile

Mvh. Ledelsen i den Danske Guild.



Svar frem og tilbage Kjoetkvern

beklager offline tiden min som det her. Jeg trodde scrapdog hadde sagt ifra siden jeg ikke fikk mulighet til det før jeg gikk awol.  Jeg har drevet med flytting til nytt hjem de siste 2 ukene, og har derfor ikke hatt mulighet til å være online siden den tid.

håper det ikke har gitt for store problemer for dere alle.


Svar tilbage

Hejsa Kjoettkvern.

Takker for super hurtig tilbagemelding.

Jeg er glad for at  blive informeret tilbage med dine grunde og det er helt forståeligt med at tiden ikke lige har været. Og nu er det jo trods alt kun et computerspil , men der er mange i guilden som regner med at vi alle hurtigts muligt for questene lavet og er parate til at hjælpe (hvis de er online).
Men din grund er absolut fuldt accepteret og vi glæder os til at du kommer på fast grund igen med tag over hovedet.
Vi regner derfor så med at du stadig er med os og det er vi glade for.

Mvh. Ledelsen i den Danske Guild.



Jeg håber at mine svar tilbage til dem er forholdsvis diplomatiske - det vigtigste her for mig er ihvertfald bare at vores medlemmer har lysten til at spille det , så kan de alle have hverisær deres grunde til at tiden måske er knap og de er inde i en uheldig stime af quests.

Bits2kill
Admin

Antal indlæg : 11
Join date : 06/03/13

Tilbage til toppen Go down

Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept. Empty Sv: Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept.

Indlæg af FlyHard Fre Sep 20, 2013 7:53 am

Jeg synes et ser meget fint ud Bits, og både indledningsmailen og dine svar er helt fine; hvis der er nogle der bliver sure over det, så er de vist lidt nærtagende.

FlyHard
Admin

Antal indlæg : 19
Join date : 05/03/13
Geografisk sted : Kalundborg

https://thedanishguild.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept. Empty Sv: Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept.

Indlæg af Bits2kill Fre Sep 20, 2013 6:50 pm

FlyHard skrev:Jeg synes et ser meget fint ud Bits, og både indledningsmailen og dine svar er helt fine; hvis der er nogle der bliver sure over det, så er de vist lidt nærtagende.
Takker for det Smile

Bits2kill
Admin

Antal indlæg : 11
Join date : 06/03/13

Tilbage til toppen Go down

Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept. Empty Sv: Udsendte mails Tirsdag d.17 Sept.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum